vädret är ju såhääär härligt!

hej! skolan idag var såå dryg, det tog liksom aldrig slut, men det var ju riktigt härligt väder så det var väl helt okej iaf! sen stack jag hem tog ett dopp i poolen, såå skönt! fixade lite nudlar 0och annat goot till mellis! är alltid så hungrig när jag kommer hem från skolan! ja, och nu jag precis käkat upp min tacos! imorgon blir det nog lite sämre uppdatering för efter skolan drar jag direkt till stranden med några tjejer och har det mysigt innan beachhandbolen! ni får en bild på dagens look, det blev en enkel outfit, ett par svarta shorts, en spets tröja, och mina svarta ballerinaskor, plus smycken och sånt ju! ja och förresten det går inte att kontakta mig på min mobil glömde den i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0