toorsdag!

heej! sitter här med datorn i knäet ch tänkte göra ett litet inlägg. Har precis käkat american pancaces och kollat gossip girl, det var riktigt längesen, men det är sjukt bra! sen ska jag träffa johanna och vidare till ola för att spela gitarr! skolan idag var riktigt härlig, fick hoppa över tekniken för att vi skulle få längre lunch, och sen efter lunchen hade vi såna "jobba i fatt" pass typ som va hela eftermiddagen! så då först hade jag bild och sen so riktigt bra för jag låg efter i både so:n där vi skriver uppsatser typ och i bild för att jag var inte klar! så då slutade vi typ 20 min tidigare också! Men tror inte jag hittar på nåt ikväll precis, ska väll kanske ta lite bilder och fixa mina naglar och sånt! pusss, ni får ingen outfit bild idag!

Kommentarer
Postat av: viktoria

vad kul att du är med skriver när tävlingen är avslutad! :)

ja riktigt längesen saknar dig oxå gumman! <3

vi får ses någon dag! :*

2012-05-11 @ 09:12:19
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0