tack för en underbar dag!

heej!
lina och vicky stack för en stund sedan för att jag skulle äta. har haft riktigt kul idag med mycket skratt och sånt, måste verkligen göras om tjejer, ni är så söta! ja dan lite snabbt: vicky kom till mig vi fottade lite, stack till sibylla och mötte upp lina, käkade där sen köpte vi glass och stack ner till ån och hade mysigt. efter ett tag nere vid ån kom vi på att vi kunde dra ut i ån med en kanot, och spontana som vi är hyr vi en kanot och sticker ut i ån för att glida runt lite! sen tillbaks till mig fottade och hade det lika mysigt med lite pop corn och cola! nu sitter jag här och har bestämt outfiten för imon inget märkvärdigt alls, ni får se den imon! jo imon är det tandläkaren som gäller ååh hatar det, men måste göras!! kommer bilder från paddlingen också, puss på er hoppas ni haft en härlig helg för det har jag iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0