beachen!

halloj! ledsen för sjukt dålig uppdatering den senaste tiden men har haft mycket och så min mobil varit lite fucked up, haha! skolan idag var riktigt härlig var på ip typ hela tiden och solade och hade det nice! Men efter skolan stack jag, klara, linnea och vicky till ica och köpte lite gott sen cyklade vi direkt ner till stranden käkade och solade, sen vid halv sex var det träning! efter det så skulle vi ju cykla hem men jag, linnea och klara gick hela vägen hem och då var vi framme runt kvart i åtta, hha det var riktigt skönt och gå hela vägen! men sen kom jag hem fixade mig käkade och nu sitter jag här ska fixa lite till imorgon med dagens och sådär! glöm inte att vara med i veckans blogg! outfit, ja som ni ser smycken, blå tröja från vero moda, och svarta jeans!! vi hörs, många pussar från mig till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0