NYSTART!

halllå! har ju varit iväg på semester i 2 veckor till blandannat paris, sitges, monaco, nice, cannes osv! hade väldigt mysigt med riktigt god mat och fina stränder, så har solat och badat mycket, riiktigt skönt! och så klart shoppingen har ju varit riktigt bra så ska rensa min garderob från allt skit och ha plats för nytt fräscht ist så vem vet det kanske blir en bloppis!! men det kommer bilder från semestern och på vad jag köpte lite senare idag! har inte tid med det nu, snart kommer min sjukt saknade vän klarri! vi ska ha riktigt mysigt får se vad vi hittar på. Har inte så mycket planerat mer än att imon ska jag va med min andra sjukt saknade vän johanna, och på onsdag är det bara att tagga inför Madonna! ska bli riktigt roligt!  måste bara säga att jag älskar paris och tycker verkligen att ni ska åka dit om ni kan! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0