vaaalborg

Tjena alla sömntutor!
ja som ni vet var det ju valborg igår så jag vaknade ringde victoria och sen stack jag hem til henne , sen kom våra föräldrar dem hade varit och spelat golf och då åt vi grillad korv hos vicky sen sa vicky til mig att det var rea på center syd ja hon hade varit där igår så jag då var jag tvungen att åka dit så vi stack dit jag köpte inte så mycket men det blev väll lite smycken ja ni får bilder på dem sen men ja sen fixade vi en tipsrunda eller skrev ut en färdig från nätet ja så kan det gå sen stack jag hem och fixade mig inför kvällen, jag cykla till vicky igen och ja sen kom alla andra som också skulle komma ja sen åt vi och ja allt det där så vi glömde bålet FATTAR NI VI GLÖMDE BÅLET PÅ VAALBORGja ialla fall jaaaaa sen spela vi buzz typ hela kvällen
puss, kram agnes ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

snygga smycken.

och snygg blogg<3

2011-05-02 @ 16:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0