fullt upp !!

nu på sommaren har jag fullt upp hela tiden jag fixade mina och och josses naglar eller ja hon fixade sina men sen sov jag över med josse jätte mysigt tack för dag+natt+dag hihi skit mysigt har varit på centersyd och shoppat ölite saker en t shirt en tröja lite ihålig puffig sen en lite finare tröja och ett par brallor och sist men inte minst foundation . men så var det ju cykelfest igår as kul sen fest här så  idag blir det kanske josse lineeakanske klara hon har inte vaknat så ja då vet man inte <33
min sötnos josefine troneby hittar du här www.joosefiness.blogg.se (vet inte hur man länkar efter jag vet men mobba inte mig)

Kommentarer
Postat av: josefine

snyggingar till 100% <3

2011-06-19 @ 14:04:36
URL: http://joosefiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0