snälla statistiken sjunker!!

snälla statistiken sjunker sjukt mycket alltså min blogg går dåligt jag bara latar mig vrje dag ja skönt men lite booring men ja ska bättra mig men ja FREDAG jippi kul ja saknar josse. ja veckan var det nu har sovit över med klara sen har jag  typ varit med lisa jag har badat solat varit i hamnen(som alla andra)ja och nu är jag här har inte fotat någonting på helaveckan bara med mobilen så ja jag får , ag vet inte vad jag ska göra numen ja är trött ja jag vet faktiskt inte nä nu pratar jag bara skit kom precis hem från klara ska snart sticka till lucy´s och äta för mamma och pappa har semester nu ahahaha ja det är ju alltid gott med lite mat men jajag har ju faktiskt tagit bilder med mobilen som ni kan få <33

Kommentarer
Postat av: malle

whaaaaaaatttt ??!?!?!?!? drack du inte lyxshake från max idag ????

2011-07-08 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0