Iphone4vit!

Vi åkte i bilen på väg hem från Åhus vi hade ätit på resturang och ville bara hem vi satt i bilen dem bara ni får inte skrika nu också tog mamma upp två iphone 4kartonger vi blev så jäkla glada så nu sitter jag här med iphone i handen jag vet egentligen varför vi fick dem dem sa att det var en överraskning men man måste ju ha skal till den så direkt på morgonen stack jag och Amanda till centersyd och köpte varsitt skal ja det är bara att njuta haha ja men skicka gärna ett sms till mig och skriv ert namn så lägger jag till er !!! Kiss & hugs Agnes

Kommentarer
Postat av: lisa

lägg till mitt nummer! 0703651849<3

2011-07-20 @ 14:46:45
URL: http://lisaanderssonn.blogg.se/
Postat av: nicole

Underbart fin blogg och du är underbart söt ! :)

Föresten såg jag dig i åhus + jag såg dig på en film(zwingit ) Hhaha. Men du är underbart söt måste jag berätta!

puss

2011-08-13 @ 19:54:37
URL: http://lifeasnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0